سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ایجاد صفحه در ویکی پدیا (گام به گام)

داشتن یک صفحه ویکی پدیا در مورد خود یا شرکت خود نقطه عطفی است که موجب بهبود ارزش برند شما می شود. و حتی برای دیدن آن نیازی به بازدید از ویکی پدیا نیست.

ما برای گرفتن بکلینک های با ارزش از قدرت رپورتاژ آگهی ها استفاده میکنم ولی برای بهینه کردن سایت و هزینه های سایت و مخصوصا لینک سازی خارجی به صفحه خدمات سئو بروید.

Google هر برند قابل توجهی را به شما نشان می دهد، و به احتمال زیاد چیزی شبیه به این را خواهید دید:

 

https://javadyasemi.ir/link-building/how-to-create-a-wikipedia-page/

نالج گراف ویکیپدیا تسلا روی گوگل

بیشتر اطلاعات نمایش داده شده از ویکی پدیا تهیه می شوند.

با این حال، گرفتن یک صفحه ویکی پدیا مشکل است. ولی قرار است در این مقاله که ترجمه ای از Ahrefs است.

من ساعت ها به تحقیق در مورد رهنمودهای رسمی پرداختم (نویسنده مقاله سایت ahrefs داره میگه)، سعی کردم مهندسی معکوس فرآیند را از نظر بازرسان انجام دهم و بدون هیچ گونه کار سایه ای صفحه برند ما را تأیید کنم:

ویکی پدیا قبول شدن درخواست

و علیرغم تلاش برای بهبود تدریجی صفحه، دو هفته بعد پرچم گذاری و حذف شد.

پاک شدن تغییرا از روی ویکی پدیا

مشکل؟ منابع ظاهراً بد و متعب نسبت به صنعت سئو.

علی رغم عدم موفقیت در ساختن  صفحه و مقاومت تیم ویکیپدیا در برابر مراحل بررسی و تایید تغییرات جدید، من چیزهای زیادی درباره ویکی پدیا و ایجاد صفحه نام تجاری یاد گرفتم.

در این راهنما، می آموزید که چگونه صفحه شروع ویکی پدیا را از ابتدا تا پایان ایجاد کنید، و چگونه می توانید بهترین فرصت برای تصویب طولانی مدت آن را داشته باشید:

پس بریم برای آموزش مرحله به مرحله ساختن صفحه در ویکی پدیا

طراحی سایت در مشهد

 

https://ahrefs.com/blog/how-to-create-a-wikipedia-page/

1. میزان مشهور بودن خود را بررسی کنید

شایع ترین دلیل عدم موفقیت صفحات ویکی پدیا در روند بررسی، مشهور نبودن است.

و اینجا واقعیت ناخوشایند است: نام تجاری شما از آنچه فکر می کنید برجسته تر است.

در مشهور بودن Ahrefs شک نداشتم. ما مورد بحث محبوب ترین ابزار جستجوگرها هستیم و تقریبا همه افراد در این صنعت ما را در یک نقطه یا نقطه دیگر ذکر کرده اند:

رنک فیشکین هم ابزار سئو Ahrefs را تایید کرده در حالی که خودش موسس سایت moz است

علاوه بر این، دوتا از بزرگترین “رقیب” ما از قبل دارای صفحات ویکی پدیا هستند. بنابراین تهیه آن برای ما نیز بسیار آسان است، درست است؟

خوب، نتیجه اولین ارسال مقاله من است:

4-submission-declined

بنابراین، حتی برای ما، تلاش زیادی صورت گرفت تا منابع خوبی را در کنار هم جمع کنیم تا در  بررسی معیارهای مشهور بودن شانس داشته باشیم.

و شما از قبل نتایج ما را می دانید. برخی از ویراستاران تصور می کردند که به اندازه کافی خوب است و برخی به دلیل وابستگی به صنعت بازاریابی و سئو، اکثر منابع را معتبر نمی دانند.

بنابراین، چگونه می دانید که به عنوان منبع باید از چه چیزی استفاده کنید؟

مشهور بودن از دید ویکیپدیا یعنی جی؟

معیارهای مشهور بودن از دید ویکیپدیا که برای شرکت ها اعمال می شود بیان می کند که:

یک سازمان معمولاً وقتی مشهور است که در منابع ثانویه معتبر و مستقل تحت پوشش قابل توجهی قرار داشته باشد. پوشش بی اهمیت یا حادثه ای یک موضوع توسط منابع ثانویه برای اثبات مشهور بودن نیست. همه مطالب باید قابل تأیید باشند. اگر هیچ منبع مستقلی و مستقل از طرف ثالث قابل اطمینان در مورد یک موضوع یافت نشد، نباید ویکی پدیا مقاله ای در مورد آن داشته باشد.

کاملاً چند اصطلاح وجود دارد که باید بیشتر توضیح داده شود. به این دلیل است که حتی برخی از منابع معتبر همیشه معیارها را رعایت نمی کنند.

به عنوان مثال، من مطمئن هستم که بسیاری از برندها که دارای بخش هایی مانند تصویر زیر در صفحه اصلی خودشان هستند را مشاهده کرده اید، و نشان های وب سایت های مشهور مانند Forbes و کارآفرین را نشان می دهید:

5-homepage-logos

با عرض پوزش از ناامید شدن، اما اینها به طور خودکار در ویکی پدیا با ارزش نیستند. بسیاری از صفحات در وب سایت هایی از این قبیل توسط کاربر تولید و حمایت مالی می شوند. این امر آنها را از معتبر بودن منابع ویکی پدیا رد می کند.

بگذارید من روی معیارهای منبع بیشتر توضیح دهم، بنابراین روشن خواهد بود که چرا:

قابل اطمینان بودن – باید توسط منبعی نوشته شود که اعتبار آن را تأسیس کرده است. این شامل اکثر منابع روزنامه نگاری و دانشگاهی، کتابهایی از انتشارات معتبر و اکثر وبلاگ ها و سیستم عامل های پیشرو در صنعت با فرآیندهای تحریریه مناسب است.

مستقل بودن – منبع باید بی طرفانه باشد. من فقط اشاره خواهم کرد که مشتریان شما در ارتباط با تجارت شما محسوب می شوند. این باعث می شود که بسیاری از بررسی ها و راهنماهای چگونه چگونه این معیار استقلال را شکست دهند.

ثانویه – منبع باید تفکر، ارزیابی، تحلیل، تفسیر یا ترکیب خود نویسنده را شامل شود. به عنوان مثال، تحقیقات اصلی و پرونده های SEC منابع اصلی هستند.

می بینید، زیرا تقریباً هر کسی می تواند در سایت های معروف فوربس یا کارآفرین پست بگذارد، آنها معمولاً از ضریب اطمینان و استقلال برخوردار نیستند مگر اینکه تیم تحریریه آنها محتوا را ایجاد کنند.

ما از منابع معتبر بکلینک داریم، اما بیشتر آنها فقط ذکرهایی از این دست را منتقل می کنند:

6-passing-mention