سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادگیری سئو مقدماتی در 6 مرحله

برای هر چه بهتر شدن در تخصص سئو بهترین کار داشتن سایت تستی است. منظورم فقط داشتن یک هاست و دامنه نیست. نصب کردن سایت های وردپرسی بسیار ساده است ولی آیا ارزشی برای سئو دارد؟ خیر.

شما بایستی نکات مختلف را در یک وب پیج تست کنید. اجازه بدهید بیشتر به صورت مرحله ای این تمرین برای یادگیری سئو مبتدی را توضیح دهم.

1
یک کیورد خیلی ساده پیدا کنید. خیلی خیلی ساده باشد. مثلا آموزش بهینه سازی سایت به کارآموزان در یک ماه در ایران - به این عبارت کلمه کلیدی می گوییم.
2
برای این عبارت محتوا تولید کنید.
3
فضاهای مهم برای سرچ انجین یا موتور جستجو را با کیورد اصلی و کیوردهای سطح 2 و 3 پر کنید.
4
در سرچ کنسولی که سایت را از قبل وریفای کرده اید، این صفحه را دستی ایندکس کنید.
5
نتیجه و تغییر جایگاه را بررسی کنید. می توانید از ابزارهای مختلفی مثل جت سئو ایرانی استفاده کنید.
6
برای این صفحه تعدادی بک لینک بسازید و تغییرات را روی یک اکسل یاداشت کنید و تحلیل کنید.

احتمالا برای شما سوالات زیادی ایجاد شده است! مثلا بک لینک چیست؟ سرچ کنسول چیست؟ کلمه کلیدی چیست؟ جایگاه چیست؟ چطوری محتوا تولید کنیم؟ چطوری تغییر جایگاه را تحلیل کنیم؟  و ….

نگران نباشید جواب همه ی این سوال ها را کم کم پیدا خواهید کرد. البته روی وبلاگ سایت جواد یاسمی سعی می کنیم کم کم این سوالات را پاسخ دهیم.

آموزش سئو مبتدی یک دوره کوتاه خوبی برای آشنایی شما با تمامی سرفصل های اصلی سئو هست، از استخراج کلمات کلیدی (Keyword research) که یکی از مهم ترین قسمت های شروع فرایند بهینه سازی برای گوگل است که ترافیک با کیفیت رو بدست بیارین، تا اینکه چطوری سئو داخلی (On-page SEO) سایت رو گوگل پسند بچینید، تا لینک سازی سفید (Link Building) برای صفحات مهم سایت و ساختن زیرساخت کسب قدرت دامنه، پس با من همراه باشین و هر سوالی که براتون پیش اومد رو ازم بپرسین.

 

پیش‌نیاز یادگیری سئو

برای شروع هر کاری سخت گیری بهترین فاز کاری نیست. اگر هیچ چیزی بلد نیستید در یک سال میتوانید دیتای خوبی بدست آورید که با کمی شانس تبدیل به دانش شود.

اگر تسلط زیادی به زبان انگلیسی دارید برای یادگیری سئو و بهینه سازی که هیچ برای هرکاری منابع خارجی را تا جای ممکن فالو کنید و منبع آموزش های خود را بهترین های خارجی بگذارید.

آیا می توانید فارسی بخوانید؟ بسیار عالی. شما پیش نیاز های لازم برای یادگیری هر مهارتی را دارید. سئو کردن سایت های وردپرسی که کاری ندارد.

راستی کلمات کلیدی توی هر صفحه می تونن جهت خوبی به شما برای یادگیری سئو بدهند.

https://javadyasemi.ir/